Een borrel met collega’s is het moment om je sociale imago naar een hoger niveau te tillen. Tenzij jij degene bent die het organiseert. Met al dat geregel heb je amper tijd om te laten zien hoe gezellig je écht bent buiten kantoor.
Wij snappen dat een kantoorborrel organiseren geen extra werk moet opleveren. Met Partyplan is jouw kantoorborrel binnen no-time geregeld.
1. Fix een datum
Het beste moment voor een kantoorborrel is doordeweeks aan het eind van de middag. Dan is het meeste werk afgerond en zit de energie er nog goed in. Stuur ruim van tevoren een ‘save the date’ rond. Collega’s hebben ook
gewoon een sociaal leven, dus zorg dat ze thuis hun agenda’s kunnen checken.
2. Stel het budget vast
Pas wanneer het budget is vastgesteld, kun je invulling geven aan de kantoorborrel. Bespreek dit met je teamleider of manager. De makkelijkste manier is een budget per persoon vastleggen. Er is dan altijd een arrangement dat bij jullie gezelschap past.
3. Kies een locatie
Een borrel op kantoor is leuk, maar we kennen allemaal die ene collega die tóch besluit om ‘nog even door te werken’. Niet erg bevorderend voor de gezelligheid. Een kantoorborrel op locatie organiseren is makkelijk, gezellig en je collega’s zijn sneller zichzelf. Dat vraagt om een locatie waarbij collega’s zich relaxed voelen en niet aan het werk denken. Daarom hebben wij een uitgebreid aanbod aan borrellocaties voor elke bedrijfscultuur. Werken aan teambuilding? Met de ruime keus aan activiteiten zijn er genoeg mogelijkheden bij verschillende locaties.
4. Kies een arrangement
Naast het hebben van gezellige collega’s zijn hapjes en drankjes een goed ingrediënt voor een succesvolle kantoorborrel. Als organisator hoef jij je namelijk nergens druk om te maken. Alles wordt verzorgd door de locatie. Kies het aantal personen, selecteer het gewenste arrangement en klaar is Kees.
5. Betalen en genieten
Betaal online de aanbetaling van 10% en voor je het weet heb jij binnen de no-time de borrel georganiseerd. Cheers!